Cookies

Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.

Kwaliteit

Om de kwaliteit van onze thuiszorg te toetsen laten wij om het jaar een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren.

Cliënttevredenheidsmeting (CQ)
De cliënttevredenheidsmeting heeft plaatsgevonden in 2015. 


Er is een analyse beschikbaar van de uitkomsten van het klanttevredenheidsonderzoek en de kwaliteit van Zorg: klik hier>>

HKZ

Icare is in het bezit van het landelijke kwaliteitskeurmerk HKZ. Dit certificaat geeft aan dat Icare voldoet aan alle voorwaarden om optimale en verantwoorde zorg te kunnen leveren.

Dat betekent onder andere dat:

De klant centraal staat
De klant tijdig en helder geïnformeerd wordt over de zorgverlening
Icare duidelijke afspraken maakt met de klant
Deze afspraken vastgelegd worden in een zorgplan
De zorgverlening regelmatig wordt geëvalueerd en verbeterd
Om het HKZ-certificaat te behouden wordt Icare jaarlijks gecontroleerd door een externe, onafhankelijke organisatie

Klik op de onderstaande certificaten om deze te openen.

HKZ certificaat 2016
HKZ certificaat 2016 deel 2
HKZ Certificaat 2016 deel 3

Openbare rapporten

De Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) brengt landelijk inspectiebezoeken. Bij Icare heeft de IGZ onderstaande locaties bezocht.

Klik hier voor de rapporten
Vierackers
Altingerhof
Felixoord
Afsluiting inspectiebezoek Felixoord
Felixoord Oosterbeek november 2013
Missiehuis Vrijland

Contact

Het wijkteam is 24 uur per dag bereikbaar. Heeft u nog geen contact met Icare? Bel dan met 0900 88 33 (€ 0,10 p/m). Hieronder kunt u met postcode of plaats de contactgegevens van de Icare teams en locaties vinden.