De klantondersteuning is vooral gericht op de versterking van uw positie, zodat u weloverwogen keuzes kunt maken over uw zorg. Een klantondersteuner staat naast u, denkt mee met u en betrekt waar mogelijk uw sociale netwerk, zoals familie, mantelzorgers en vrijwilligers, bij het zoeken naar oplossingen. De klantondersteuner kent ook het zorgaanbod in uw buurt.
Denk aan:
U kunt zelf kiezen van wie u klantondersteuning wilt ontvangen en rechtstreeks contact opnemen met de betreffende organisatie.
Menzis klanten vinden hier meer informatie.
Zilveren Kruis klanten verwijzen we graag naar Thuis in Clientondersteuning (regio's Drenthe, Flevoland (exclusief Almere), Utrecht, Zwolle, Apeldoorn-Zutphen).
Het wijkteam is 24 uur per dag bereikbaar. Heeft u nog geen contact met Icare? Bel dan met 0900 88 33. Hieronder kunt u door te zoeken op plaatsnaam de contactgegevens van de Icare teams en locaties vinden.