Afhandeling facturen

Het SSC Finance van Espria verzorgt de factuurverwerking voor Icare. 

Op de website van Espria vindt u alle informatie over hoe u uw factuur het beste kunt aanleveren. 
Voor een efficiënte verwerking van de facturen ontvangt Icare het liefst alleen nog maar e-facturen. 
 
Informatie over e-facturatie aan Icare

Incomplete facturen
Facturen waarop informatie ontbreekt, kunnen niet in behandeling genomen worden en worden geretourneerd. Zodra wij uw nieuwe factuur met de gevraagde gegevens ontvangen, wordt deze alsnog in behandeling genomen. Volgens wet- en regelgeving ontstaat bij een nieuwe factuur een nieuwe factuurdatum en wordt de standaard betaaltermijn bepaald op 30 dagen na deze nieuwe factuurdatum.

Vragen over facturen
Heeft u vragen over de betaling van uw factuur? Neem dan contact op met de Servicedesk P2P. Mail naar p2p@espria.nl of bel naar 088 – 38 32 800 (optie 3).

Contact in de wijk

Het wijkteam is 24 uur per dag bereikbaar. Heeft u nog geen contact met Icare? Bel dan met 0900 88 33. Hieronder kunt u door te zoeken op plaatsnaam de contactgegevens van de Icare teams en locaties vinden.

Ongeldige invoer Veld mag niet leeg zijn