Afhandeling facturen

Heeft u een factuur voor Icare? Voor de juiste gegevens en afhandeling verwijzen wij u graag naar https://tradeinterop.com/e-factureren-espria/. Hier vindt u alle informatie over het e-factureren van Icare / Espria.

Op de factuur vermelden:
Stichting Icare
Postbus 265
1440 AG  Purmerend
Naam besteller/afdeling
Kostenplaats (wordt door de besteller aan u doorgegeven)

Incomplete facturen
Facturen waarop relevante informatie, zoals ordernummer en/of kostenplaats ontbreekt, nemen we niet in behandeling en sturen we retour. Zodra wij uw nieuwe factuur met de gevraagde gegevens hebben ontvangen, nemen we deze alsnog in behandeling. Volgens wet- en regelgeving geldt bij een nieuwe factuur een nieuwe factuurdatum en wordt de standaard betaaltermijn bepaald op 30 dagen na deze nieuwe factuurdatum. 

Vragen over facturen
Heeft u vragen over de betaling van uw factuur? Neem dan contact op met de Servicedesk P2P. Mail naar p2p@espria.nl of bel naar 088 – 38 32 800 (optie 3).

Contact in de wijk

Het wijkteam is 24 uur per dag bereikbaar. Heeft u nog geen contact met Icare? Bel dan met 0900 88 33. Hieronder kunt u door te zoeken op plaatsnaam de contactgegevens van de Icare teams en locaties vinden.

Ongeldige invoer Veld mag niet leeg zijn