Bezorging ledenpassen in Assen

Icare Ledenpas

In een buurt in Assen blijken leden van Icare Ledenvereniging een verkeerde brief met ledenpas te hebben ontvangen. Dit komt waarschijnlijk door een fout van de bezorger van Sandd.

Icare Ledenvereniging betreurt dat dit is gebeurd en hoopt dat de passen alsnog bij de juiste leden terechtkomen. Wanneer dit niet het geval is, dan kunnen leden bellen of mailen met de ledenvereniging, 088 - 383 20 00, servicecenter@ledenvereniging.nl. Er wordt dan een nieuwe ledenpas toegestuurd.

Voor klachten over de bezorging van deze post kunnen leden zich wenden tot Sandd, 055 - 844 84 48, klantenservice@sandd.nl.

Geplaatst op: 16-12-2019

Contact in de wijk

Het wijkteam is 24 uur per dag bereikbaar. Heeft u nog geen contact met Icare? Bel dan met 0900 88 33. Hieronder kunt u door te zoeken op plaatsnaam de contactgegevens van de Icare teams en locaties vinden.

Ongeldige invoer Veld mag niet leeg zijn